TRÄNING OCH ÅRSMÖTE DEN 15 APRIL

OBS! vid riktigt dåligt väder (regn och kraftig blåst kommer träning och möte hållas digitalt).

Den 20/4 har vi gemensam träning utomhus kl. 18.30 – 19.30. Alla klubbens tränande medlemmar är välkomna. Vi träffas strax innan träningen börjar på grusplanen framför A-planen (fotboll) på Kristianstads idrottsplats.

Notera att det fortfarande är Covid-19 regler som gäller.
– Kom inte till träningen / mötet om ni själva eller någon familjemedlem har symtom.
– Håll avstånd (minst 2 meter även om vi är ute)
– Tvätta / sprita händerna innan och efter träning.

Ha gärna byxorna från din Kartegi men ta på strumpor och träningsskor.
På överkroppen bör ni ha något varmare t.ex. en tjock träningströja med funktionströja under, eventuellt mössa och vantar om det är kallt. Klä dig efter dagens väder.

Efter träningen kommer vi genomföra årsmötet utomhus (Ha med er ännu mer varma kläder som ni kan ta på er efter träningen så att ni inte blir nerkylda under mötet).

Vi siktar på att starta årsmötet kl. 19.40. Alla medlemmar och alla föräldrar till barn / ungdomar som tränar i klubben är välkomna. På grund av pågående Corona pandemi har vi ställt in fikan och alla som deltar på mötet ska hålla minst 2 meter mellan varandra (Även om vi är utomhus).

Är det något speciellt ni vill att vi tar upp på mötet maila Info@kristianstadskarateklubb.se senast den 12/4.

Tänker du/ni närvara anmäl dig/er till:
Info@kristianstadskarateklubb.se